Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 LUSSO - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
mv-agusta - turismo-veloce-800-lusso
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS in de nieuwe kleur Metallic Carbon Black Gloss / Matt Metallic Dark Grey straalt bij ons in de showroom.

De sport tour machine van MV Agusta, sportief rijden ofwel touren, beide rijstijlen zijn prima uit te voeren op deze motor.

De Turismo Veloce is de eerste productie motorfiets met de SCS koppeling.
Deze zit standaard op het Lusso en het RC model.
De Turismo Rosso is zonder SCS koppeling.

De SCS (Smart Clutch System) koppeling zorgt voor zorgeloos rond rijden zonder met de koppeling bezig te hoeven zijn. Stil staan in de 1e versnelling zonder koppeling in te hebben, en puur op het gas wegrijden.
Daarbij natuurlijk schakelen met de quickshifter up en down!

Droog gewicht van 199kg met een tankinhoud van 21,5liter.
110pk met 84Nm koppel.

De zijkoffer zijn ruim genoeg om veel bagage mee te nemen en zitten strak onder de kont gepositioneerd.


Kom snel langs bij Joppen Motoren, DE MV Agusta dealer!
Altijd meerdere nieuwe en occasion modellen op voorraad. Daarnaast mogelijkheden tot demo rijden op bepaalde modellen.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion