Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  SUPERVELOCE 800 - 2022

Garantie: Ja
1800 Km
ROOD / ZILVER
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
mv-agusta - superveloce-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Superveloce 800 EAS, 2022 met slechts 1800km. Wij leverde deze Superveloce aan eerste Nederlandse eigenaar. Fabriek garantie tot Mei 2025.

Voorzien van:
- Racing exhaust, twee dempers aan de ene zijde en één demper aan de andere zijde
- Racing ECU
- Retro charm by recalling historic motorbikes
- Mono seat cover MV Agusta
- Giacomo Agostini decalls
- TFT dashboard met MV Ride app
- Vier standen instelbare rijmodus drive by wire
- Acht standen instelbare traction controle
- EAS quick shifter up en down
- LED day time running light
- Dubbele sleutels en aflevermap.
- etc.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.










Motorfiets staat zowel technisch als optisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion