Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  RIVALE 800 - 2016

Garantie: Nee
13414 Km
Zwart
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
mv-agusta - rivale-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer Mooie , Unieke en Origineel Nederlands geleverde MV Agusta Rivale !!

Zeer lage KM stand ( 13,414 km )  en van een liefhebber geweest !!!

Nooit ergens op bespaart ! ( rekening van groot onderhoud ter inzage aanwezig ) 

Alle slijtage delen nog meer dan prima! 

QD uitlaat ! Mega 3 cilinder sound 

Quickshifter ! Verschillende Rijdmodus

Van liefhebber voor de Liefhebber die iets unieks zoekt! 

 
  • Alle slijtagedelen in  goede staat, aankomend seizoen geen omkijken naar onderhoud.
    Motor staat rijklaar en wordt geleverd inclusief 3 maanden garantie. Opstappen en rijden maar!

    Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ? BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze motor naar wens af te leveren. 


    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op  afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

    Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)

    Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion