Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 RC SCS - 2024

Garantie: Ja
991 Km
Reparto Corse
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
mv-agusta - dragster-800-rc-scs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BK Motoren de leverancier van uw jong gebruikte motorfiets!

Merk: MV Agusta
Model: Dragster 800 RC SCS
Datum 1st reg. Int.: 23-12-2024               
Kilometerstand: 991
Motorinhoud: 798cc
Vermogen: 140Pk / 103kW
Transmissie: 6-versnellingen
Marge/BTW: Marge regeling van toepassing, BTW verrekenbaar voor ondernemers (ca. €4400.-)

Standaard uitrusting, Opties & Extra’s:
 
  • Catalogus prijs **€29.690.** Exclusief Racing Kit & Clear-Clutch Cover (T.w.v. €2300.-)
  • Smart Clutch System 3.0 (SCS Koppeling)
  • Reparto Corse uitvoering 234/300
  • Akrapovice Racing kit (T.w.v. €1500. & originele uitlaat aanwezig)
  • Quickshifter up/down
  • TFT info display
  • Carbon tank bescherming
  • Carbon Achterwiel cover
  • Carbon side protectoren voorwiel
  • Bochten ABS
  • Cruise control
  • Launch Control
  • RideByWire
  • Tractie controle
  • 4 Jaar fabriek garantie tot 122028
  • MV Agusta ClearClutch Cover (origineel MV Agusta T.w.v. ca. €800.-)
  • Laatste Service uitgevoerd door MV Dealer 042025 bij huidige kmstand.

Service:
- Geen afleverkosten of pakketten, onze advertentie prijzen zijn ten alle tijde volledig rijklaar!
- Levering aan huis mogelijk door heel Nederland a €150.-
- Alle motorfietsen leveren wij met 5 dagen gratis voorlopige dekking & indien u kiest voor deze verzekering ontvangt u bij het afsluiten 10 dagen gratis verzekering, dit is een voorlopige dekking & verzekering via zelfverzekerd motorrijden.

Algemene staat van de motorfiets:
Ben je op zoek naar een in zo goed als nieuw staat verkerende gebruikte motorfiets, dan ben je bij BK Motoren op het juiste adres!

Alle motorfietsen in onze showroom zijn rijklaar en professioneel gepoetst, u kunt er direct mee de weg op!
Wij laten al onze voertuigen extern onderhouden & poetsen zodat we kunnen garanderen dat alles wordt uitgevoerd zoals u mag verwachten bij de door ons aangeboden motorfietsen.

Showroom bezoek & Afspraak:

Maandag: 09:00 - 17:00
Dinsdag: 09:00 - 17:00
Woensdag: 09:00 - 17:00
Donderdag: 09:00 - 17:00 / 18:30 – 21:00
Vrijdag: 09:00 - 17:00 / 18:30 – 21:00
Zaterdag: 09:00 - 12:30
Zondag: Op afspraak geopend

Wij hanteren flexibele openingstijden, om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij een afspraak te maken alvorens u afreist naar onze Showroom.
Telefonisch zijn wij van 09:00u tot 21:00u te bereiken, uiteraard ook via Whatsapp.

Volg ons op Instagram & Facebook, hier kan u meegenieten van onze avonturen en bent u als een van de eerste op de hoogte van ons nieuwe aanbod!

BK Motoren
Gildeweg 19 A
4383 NH Vlissingen

E-mail: info@bkmotoren.nl
Telefoonnummers: Robert 0611523301 / Mike 0612035670

Proefrit voorwaarden: Alle motorfietsen zijn gepoetst & technisch nagekeken, Proefrit uitsluitend na overeenkomst aankoop.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, Motortuning, Originele uitlaat, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion