Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 - 2017

Garantie: Ja
14726 Km
MAT ZWART
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta Dealer sinds 2006 ) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 EAS uit 2017 met slechts 14.724km. Dragster van eerste eigenaar.

Compleet en niet van nieuw te onderscheiden.

Voorzien van:
- Verkorte kenteken plaat houder onder kontje gemonteerd
- MV Agusta opklapbare / instelbare rem en koppeling hendel
- MV Agusta bar end spiegels
- LED knipperlichten rondom
- Matriz stuurdemper, progressief instelbaar
- Aluminium vakwerk wielen
- EAS Electronic Assistance Shifting, Quick shifter
- Acht standen instelbare Traction Control
- Vier standen instelbare rijmodi, drive by wire
- Volledig instelbare vering
- LED day-time running light

Deze 115 pk drie-cilinder is de dikste motorfiets in zijn segment. Met een afwerking om u tegen te zeggen.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion