Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO SCR - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
NAVY GREEN
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 36 mnd fabr.garantie

Ontdek de gloednieuwe Moto Morini Seiemmezzo SCR bij Moto Hippo - jouw officiële Moto Morini dealer! Deze motor hebben wij niet fysiek in onze winkel staan in deze kleurstelling!

Maak snel een afspraak voor een proefrit en ontdek de kracht van de Moto Morini Seiemmezzo SCR, ook beschikbaar op A2 vermogen.

De Moto Morini SEIEMMEZZO's zijn iconisch vanwege hun exclusieve en klassieke design, waarmee ze zich onderscheiden van de massa in dit segment. Met hun strakke en tijdloze uitstraling spreken ze zowel liefhebbers als avonturiers aan. De hoekige lijnen geven deze motorfietsen een unieke uitstraling, terwijl ze tegelijkertijd een precieze, authentieke en dynamische rijervaring bieden.

De SCR is ideaal voor diegenen die houden van een avontuurlijke straatmotor met een vleugje vintage. Het opvallende hoge spatbord, de koplampkuip, het lederen zadel en de goudkleurige vork maken deze motor een blikvanger. Met een royale brandstoftank van 16 liter biedt de SCR een opvallende en authentieke scrambler-look en een uitstekende autonomie.

Bij Moto Hippo ben je sinds 1957 verzekerd van kwaliteit en betrouwbaarheid als officiële dealer van Yamaha, Ducati en Moto Morini. We bieden niet alleen nieuwe motoren aan, maar hebben ook meer dan 50 zorgvuldig geselecteerde occasions op voorraad. Al onze occasions zijn grondig geïnspecteerd en kunnen worden geleverd met diverse garantiepakketten. Ruil je huidige motorfiets in, en wij kijken graag hoe we je verder kunnen helpen!

Naast de Moto Morini Seiemmezzo SCR bieden we ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion