Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe EUR 5+ Moto Guzzi V 85 TT in de kleur Rosso Fuji!

Moto Guzzi Days aanbiedingen! Ontvang nu t/m 31 mei 2025 maar liefst 1000 euro korting bij aanschaf van deze motorfiets! Dus nu van 15.449 voor 14.449,-

De V85 interpreteert de legendarische geest van Enduro-motoren in een eigentijds jasje. Authentieke stijl wordt gecombineerd met de prestaties van de E5+ motor en een uitgebreid standaard technisch pakket. De V85 TT verandert elk type omstandigheid in een kans voor nieuwe avonturen en zijn onstuitbare karakter belichaamt de "All-Terrain" benadering.

De 90° dwarsgeplaatste V luchtgekoelde E5+ tweecilinder met titanium inlaatkleppen en variabele timing zorgt voor een snelle respons, ongeacht de snelheid. Het elektronicapakket maakt optimaal gebruik van het 6-assige IMU, ABS in bochten, Traction Control en vier rijmodi om optimaal te profiteren van alle omstandigheden. Kies uit Weg, Sport, Regen en het onmisbare Off-road waarmee je de tractiecontrole kunt aanpassen.

Met een hoogte van 830 mm zorgt het taps toelopende zadel ervoor dat je je voeten gemakkelijk op de grond kunt laten rusten en een dynamische maar comfortabele zithouding kunt aannemen. Een verlaagd drooggewicht van 209 kg draagt ook bij aan een perfecte controle over de motorfiets, zowel op de weg als off-road. Verdere hulp komt in de vorm van spaakvelgen met tubeless enduro-banden, vering met 170 mm veerweg en een bodemvrijheid van 210 mm vanaf de motor.

De V85 TT is ook authentiek als het gaat om stijl en zijn gekleurde uiterlijk is voorbestemd om te enthousiasmeren nog voordat je erop stapt. Het gedurfde tweekleurenschema en het rode frame en de schokdemper (met instelbare voorbelasting) worden gecombineerd met offroad-kenmerken zoals de aluminium carterplaat en beschermende handkappen.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion