Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT - 2025

€ 14.449,- € 15.449,-
Garantie: Ja
Nieuw
Rood
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe EUR 5+ Moto Guzzi V 85 TT in de kleur Rosso Fuji!

Moto Guzzi Days aanbiedingen! Ontvang nu t/m 31 mei 2025 maar liefst 1000 euro korting bij aanschaf van deze motorfiets! Dus nu van 15.449 voor 14.449,-

De V85 interpreteert de legendarische geest van Enduro-motoren in een eigentijds jasje. Authentieke stijl wordt gecombineerd met de prestaties van de E5+ motor en een uitgebreid standaard technisch pakket. De V85 TT verandert elk type omstandigheid in een kans voor nieuwe avonturen en zijn onstuitbare karakter belichaamt de "All-Terrain" benadering.

De 90° dwarsgeplaatste V luchtgekoelde E5+ tweecilinder met titanium inlaatkleppen en variabele timing zorgt voor een snelle respons, ongeacht de snelheid. Het elektronicapakket maakt optimaal gebruik van het 6-assige IMU, ABS in bochten, Traction Control en vier rijmodi om optimaal te profiteren van alle omstandigheden. Kies uit Weg, Sport, Regen en het onmisbare Off-road waarmee je de tractiecontrole kunt aanpassen.

Met een hoogte van 830 mm zorgt het taps toelopende zadel ervoor dat je je voeten gemakkelijk op de grond kunt laten rusten en een dynamische maar comfortabele zithouding kunt aannemen. Een verlaagd drooggewicht van 209 kg draagt ook bij aan een perfecte controle over de motorfiets, zowel op de weg als off-road. Verdere hulp komt in de vorm van spaakvelgen met tubeless enduro-banden, vering met 170 mm veerweg en een bodemvrijheid van 210 mm vanaf de motor.

De V85 TT is ook authentiek als het gaat om stijl en zijn gekleurde uiterlijk is voorbestemd om te enthousiasmeren nog voordat je erop stapt. Het gedurfde tweekleurenschema en het rode frame en de schokdemper (met instelbare voorbelasting) worden gecombineerd met offroad-kenmerken zoals de aluminium carterplaat en beschermende handkappen.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion