Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT GUARDIA D'ONORE 850 - 2022

Garantie: Ja
4100 Km
ZWART
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
moto-guzzi - v-85-tt-guardia-d-onore-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: BOVAG

Afkomstig van de 1e eigenaar.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Boordcomputer, Cruise control, Handkappen, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, LED Verlichting, Middenbok, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion