Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
7.643 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Moto Guzzi V7 – Klassiek design met moderne prestaties

De Moto Guzzi V7 uit 2014 combineert tijdloze stijl met betrouwbare prestaties. Deze karaktervolle motorfiets wordt aangedreven door een 744cc V-twin motor, die garant staat voor een soepele en plezierige rijervaring. Dankzij het lage zwaartepunt en de comfortabele zithouding is deze Moto Guzzi perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders.

Met slechts 7.643 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor vele nieuwe ritten. Het klassieke retro-design in combinatie met moderne technologie maakt de V7 een echte blikvanger op de weg.

Waarom kiezen voor de Moto Guzzi V7?

De Moto Guzzi V7 is ideaal voor motorrijders die op zoek zijn naar een betrouwbare, stijlvolle en karaktervolle motor met een comfortabel rijgedrag.

  • Bouwjaar: 2014
  • 744cc V-twin motor voor een soepele en plezierige rit
  • Licht en wendbaar, perfect voor stadsverkeer en lange ritten
  • Iconisch retro-design met moderne technologie
  • Comfortabele zithouding en laag verbruik

Prijs: € 6.448,-

Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil en financiering behoren tot de mogelijkheden.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de unieke rijbeleving van de Moto Guzzi V7.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.

 

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion