Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Het betreft hier een bijzonder mooie Moto Guzzi V7 III Special de 750 CC V Twin met cardan aandrijving.
Motor is voorzien van set nieuwe banden en heeft service beurt reeds gehad.
Wordt evt. geleverd met 6 mnd garantie tegen meerprijs € 299,-
- Motorcenter Venlo al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
( onderdeel van Chris van Hoogstraten Holding groep )
Ziet u de motor van u dromen, voor bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag natuurlijk ook met volgend mobile nummer: 06-51305405
We nemen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u op om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allemaal met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | |
Boring x slag | 80|74 |
Cilinder inhoud | 744 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 48|35|6,200 |
Max. koppel | 60|2,800 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe buizenframe in ALS staal met afneembare elementen. |
Vering voor | Ø 40 mm hydraulische telescopische voorvork |
Vering achter | gegoten lichtmetalen swingarm met 2 schokdempers met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Ø 320 mm RVS zwevende remschijven, Brembo remklauwen met 4 verschillende tegengestelde zuigers |
Remmen achter | Ø 260 mm, roestvrij stalen schijf, zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,449 |
Lengte | 2,203 |
Breedte | |
Hoogte | 1,115 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Azurro Essetre, Nero Essetre |
Beschrijving | |
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
| Venlo-Blerick, Limburg |
| 06-51305405 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken