Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO PFF - 2024

Prijs:
€ 17.999,- € 19.299,-
Bouwjaar:
2024
Kleur:
Grijs
Vermogen:
84 kW
Teller:
200 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om ons praktisch nieuwe demomodel, let op op de foto staat de niet ARAS versie afgebeeld maar het is een eigenlijk nieuwe ARAS versie!

De PFF versie met Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist kost €800,- extra!
Adaptieve Cruise Controle is er voor slechts €200,- bij te kopen.

Moto Guzzi heeft op de EICMA de cover van de langverwachte Stelvio gelanceerd, waarmee de terugkeer van het al lang niet meer leverbaar model officieel wordt gemaakt. De fiets komt terug in een modern jasje met meer kracht, de nieuwste technologie, een nieuwe motor en een eigentijds ontwerp.

De Stelvio uit 2024 wordt aangedreven door dezelfde 1042cc V-twin-motor met ‘compact blok’ die onlangs werd geïntroduceerd op de V100 Mandello, hoewel hij zich in verschillende opzichten onderscheidt. De beslissing om bijvoorbeeld een oliecarter te creëren dat via een membraanklep van het carter is geïsoleerd, heeft geresulteerd in extra grondspeling. Ook maakt de cardanas gebruik van een aluminium enkelzijdige arm die versterkt is om beter geschikt te zijn voor off-road gebruik.

Optionele PFF Rider assistence solution omvat 4D radar technologie voor extra veiligheid door middel van Following Cruise control, Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist.
  • Let op: NIWA Motoren is van 23 t/m 27 oktober gesloten.
    We verwelkomen u weer in onze showroom vanaf  30 oktober!

    Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Cruise Control, 5 Riding Modes, full colour TFT display, Elektronisch verstelbaar windscherm, Handkappen
LED,
Bochtenverlichting,
Bochten ABS,
Traction control,
Blinde hoek detectie.
PFF
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion