Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE 1200 GT - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Zwart
Vermogen:
68 kW
Teller:
31.698 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi Norge GT

km stand 31698

zeer nette motor

deze motor wordt afgeleverd mett een beurten een nieuwe accu (geen extra kosten)

3 maanden garantie

Inruil is mogelijk
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Otomoto
Handelsweg 12
Ten Boer
Plan de route
050-3021624
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion