Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  850 BREVA - 2006

Garantie: Nee
42564 Km
Groen
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Leuke Breva 850 in een mooie kleur stelling.

Perfect rijdende motorfiets met cardan aandrijving.

Voorzien van een Mivv uitlaat voor de echte Guzzi sound.

Verder voorzien van een 1200 sport kuipje en onderkuip in kleur van de motor, middenbok, andere spiegels ,Ram steun en een hugger over het achterwiel zodat alles wat beter schoon blijft.

Ga er mee rijden en ervaar het Guzzi gevoel.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cardan aandrijving , dempers, andere en uitlaatsystemen, middenbok, Onderkuip, origineel sleutel set, Ram Mount voor navigatie, spiegels, andere, Sportuitlaat, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Trike" betekent: Driewieler, met één voorwiel en twee achterwielen, voor­zien van de voorvork van een motorfiets en het motorblok van een motorfiets o f auto. Samentreksel van tri(drie) en bike(mo­torfiets). In de jaren zeventig ontstond in de Verenigde Staten een rage om trikes te bouwen. Extravagante creaties, waarvoor vaak een Harley-Davidson motorfiets als basis werd genomen. Trikes zijn al een veel ouder verschijnsel. Vanaf de jaren dertig 144 maakten zowel Harley-Davidson (de Servicar) als Indian trikes die als efficiënte werkpaarden waren bedoeld voor politie en winkeliers. Achter de berijder was een ruime bak met een klep geplaatst. Indian prees in de jaren dertig zijn trike aan met de slogan: ‘It eliminates the expense of an automobile.’ Rond 1940 ging het Amerikaanse bedrijf Goulding een stap verder door het chassis van een bestelwagen aan de achterzijde van een Har­ley-Davidson of Indian motorfiets te bevestigen. Deze kruising tussen een motorfiets en een vrachtauto noemde het bedrijf de Gouldcar. De Servicar werd tot het einde van de jaren zeventig door de Amerikaanse politie voor verkeerstaken ingezet
© 2000 - 2024 Motoroccasion