Nieuwsbrief:

MASH  TT 40 CAFE RACER - 2017

4486 Km
Zwart
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
mash - tt-40-cafe-racer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • KOBO Motoren

    Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
    Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag. 
    Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
    Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
    Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.

    Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
    Wij bezorgen in overleg ook motoren.
    Heeft u vragen? Wij helpen u graag!






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Kobo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion