eze Kymco People S 200i is een prachtig exemplaar afkomstig van de eerste eigenaar, die de scooter bij ons nieuw heeft aangeschaft. De motor is altijd bij ons in onderhoud geweest, wat zorgt voor een optimale staat en betrouwbaarheid. Bovendien is het voertuig nog steeds voorzien van fabrieksgarantie tot en met 18 maart 2025, wat extra zekerheid biedt aan de volgende eigenaar.
Als interessante extra beschikt deze scooter over originele handkappen, ideaal voor de koude dagen. De kilometerstand bedraagt 11.360 km, wat getuigt van een gematigd gebruik en zorgvuldige behandeling. Dit maakt de Kymco People S 200i niet alleen een stijlvolle, maar ook een praktische keuze voor zowel stadsverkeer als langere ritten.
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
1 cylinder, 4 kleppen, 4-takt injectie
Boring x slag
|
Cilinder inhoud
200
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
|10|8.500
Max. koppel
12.5|7.000
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
9
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
schijf 260mm
Remmen achter
schijf 240 mm
Voorband
16 x 100/80
Achterband
14 x 120/80
Wielbasis
1.380
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
800
Drooggewicht
135
Leverbare kleuren
GRIJS,BRUIN.
Beschrijving
Deze bekende Kymco krijgt een nieuwe uitvoering, de 200 cc, gekenmerkt door een verfijnde en functionele restyling. De belangrijkste kenmerken van de nieuwe People 200i zijn betrouwbaarheid, stabiliteit en wendbaarheid.
De motor is een krachtige vloeistofgekoelde 200 cc vierkleppige eencilinder en is Euro 5 goedgekeurd. Het frame is een taai traliewerk van stalen buizen en gegoten platen terwijl de ophangingen worden toevertrouwd aan 37 mm hydraulische vorken en een zwenkarm met dubbel verstelbare schokdemper. De voor en achter schijfremmen zijn beide 260 mm doorsnede en maakt gebruik van het dual-channel ABS systeem van Bosch. Het oog wil natuurlijk ook wat: De New People 200i is bochtig en elegant, en springt er echt uit door de nieuw ontworpen kleur en strakke lijnen, die vooral worden benadrukt door de LED verlichting; knipperlichten, koplampen voor en achter verlichting.
De zithoogte van 810 mm en 16 “lichtmetalen velgen met vijfspaaks ontwerp maakt van de People een comfortabel voertuig. Net zoals de kleinere broertjes bevat de People een bagagerek met geïntegreerde handgreep en een topkoffer van 35 liter en een dashboard met gemakkelijk af te lezen hightech analoog / digitaal display.
Leverbaar in de kleuren mat grijs met zwart zadel en mat bruin met bruin zadel.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer!
Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.