Nieuwsbrief:

KTM  RC 390 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Oranje
Vermogen:
34 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
ktm - rc-390
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

  • Onze openingstijden zijn:
    Maandag van 10.00 tot 18.00 uur
    Dinsdag van 10.00 tot 20.30 uur
    Woensdag van 10.00 tot 12.30 uur
    Donderdag van 10.00 tot 20.30 uur
    Vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
    Zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur

    Mocht u interesse hebben in deze motor dan nodigen wij u van harte uit om meer informatie op te doen in onze showroom. Onze collega's staan voor u klaar!

    Ook zijn wij bereikbaar via: 
    Whatsapp: +31 (0)624198428
    Telefoon: +31 (0)735995536
    E-mail: verkoop@hannamax.nl 

     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Hannamax Motorsport
Kronenburgpark 5
Hedel
Plan de route
073-5995536
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion