Nieuwsbrief:

KTM  990 SUPER DUKE - 2011

€ 5.190,- € 6.250,-
Garantie: Ja
50819 Km
Zwart
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
ktm - 990-super-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer fijne KTM 990 Lc8 Superduke tourfiets. Zwaar onderschatte motorfiets die heerlijk rijdt dankzij het 1000cc twin motorblok met onderin veel koppel en een fantastische rechte zithouding.
Rechtstreeks van liefhebber overgenomen en hem goed heeft onderhouden.

Bouwjaar : 2011
Tellerstand: 50819
Compleet met 2 sleutels

O.a. voorzien van:
  • Windscherm
  • Custom gelzadel
  • Stalen remleidingen
  • Carbon accesoires
  • Wheelstriping
  • Verbeterde koppelingscilinder
  • Korte kentekenplaathouder
Dit betreft het facelift model dus de verbeterde versie.

Slijtage delen in orde, komt met afleverbeurt.

Kortom deze KTM is READY TO RACE en staat klaar voor jou.
Neem nu contact op!

Prijs €5190.- en inruil is mogelijk.


 

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion