Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
zeer nette 890 duke r
met akrapovic uitlaat
een korte kentekenplaathouder
en een ruitje
voor het betere gooi en smijtwerk.
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | |
Boring x slag | 68.8|90.7 |
Cilinder inhoud | |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 121|89| |
Max. koppel | 99| |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom-molybdeen-stalen frame met de motor als belast element, gepoedercoat |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 2 x Brembo Stylema Monobloc radiaal gemonteerde remklauw met vier zuigers |
Remmen achter | Brembo zwevende remklauw met enkele zuiger, remschijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 834 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Nog steeds wendbaar, maar met meer pit, neemt de KTM 890 DUKE R alle dingen die we leuk vinden aan de KTM 790 DUKE en verandert het naar 11. Dit is een compromisloze middelzware naked bike, even goed thuis op bergwegen als het is op het racecircuit en levert meer vermogen, meer koppel en meer duelijkheid dan enige parallelle twin die eerder is gekomen. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 | Drachten, Friesland |
 | 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Rockers" betekent: Jongeren op snelle motorfietsen aan het begin van de jaren zestig in Engeland. In tegenstelling tot de Mods, die zich op scooters voortbewogen, reden de Rockers op zware motorfietsen, café-racers, die minstens honderd mijl per uur konden halen. Het imago van de Rocker was ruw en onbehouwen. Er was altijd machismo betrokken bij het rijden van honderd mijl per uur (doing a ton). Het uiterlijk van een Rocker was in
de meeste gevallen ongesoigneerd. Als gevolg van het sleutelen en een onvermijdelijke valpartij zagen uitmonstering en motorfiets er in de regel enigszins geschonden uit. De standaardkledij was een leren jekker, spijkerbroek, motorlaarzen met omgeslagen bovenkant, een sjaaltje, leren handschoenen en een jethelm. De favoriete jukeboxmuziek was de Rock ’n’ Roll die niet van zijn scherpe kantjes was ontdaan (Jerry Lee Lewis, Bill Hailey, Elvis Presley).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken