zeer mooie 890 r met dikke akrapovic
uitlaat/
een ruit
en een korte kentekenplaathouder.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Boring x slag
68.8 mm x 68.8 mm
Cilinder inhoud
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
121 pk / 89 kW bij tpm
Max. koppel
99 Nm bij tpm
Koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
14 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Chroom-molybdeen-stalen frame met de motor als belast element, gepoedercoat
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
2 x Brembo Stylema Monobloc radiaal gemonteerde remklauw met vier zuigers
Remmen achter
Brembo zwevende remklauw met enkele zuiger, remschijf
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
834 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
Nog steeds wendbaar, maar met meer pit, neemt de KTM 890 DUKE R alle dingen die we leuk vinden aan de KTM 790 DUKE en verandert het naar 11. Dit is een compromisloze middelzware naked bike, even goed thuis op bergwegen als het is op het racecircuit en levert meer vermogen, meer koppel en meer duelijkheid dan enige parallelle twin die eerder is gekomen.
Dealerschappen:
KTM
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
Wist u dat: In de motortaal "Sportster" betekent: Sportieve motorfiets van Harley-Davidson. Het was een snelle v-twin 900CC kopklep blokmotor, die in 1957 werd geïntroduceerd. Deze motorfiets was lichter van gewicht dan de 1200cc-modellen en gemakkelijker te hanteren. Meer om mee te scheuren dan om mee te toeren. De Sportster heeft vele uitvoeringen gekend en wordt nog steeds gemaakt, niet alleen in de 900cc-versie, maar ook in de 1200cc-versie. In Nederland werd de Sportster nooit zo populair als de zware 1200cc- en 1350cc-modellen van Harley-Davidson.