Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 3246
Zo goed als nieuwe KTM 890 DUKE GP met slechts 460 km. Voorzien van het Techpack, fabrikesgarantie tpt 06-09-2025.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 90.7|68.8 |
Cilinder inhoud | 889 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115|77| |
Max. koppel | 92|8000 |
Koppeling | PASC™ Mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 300mm schijf |
Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
Wielbasis | 1.475 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | De KTM 890 DUKE GP is ongeëvenaard in de middengewichtarena. Met een geheel nieuwe en totaal unieke GP-afgeleide CTG, een lichtgewicht chassis dat ongeëvenaarde wendbaarheid biedt in de bochten en een krachtige vermogensafgifte voor de rechte stukken, slaat de KTM 890 DUKE GP zo hard als je zou verwachten - met de visuele impact te evenaren. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken