Nieuwsbrief:

KTM  890 ADVENTURE - 2023

Garantie: Ja
3006 Km
Oranje grijs
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
 890 Adventure

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Laten we maar meteen met de deur in huis vallen: de KTM 890 ADVENTURE neemt avontuurlijk reizen serieus. De KTM 890 ADVENTURE, bijgewerkt voor 2023, biedt ongeëvenaarde rijeigenschappen op alles, van snelwegen tot rotsachtige grindwegen. Compleet met herwerkte verstelbare vering, verbeterd zitcomfort en windbescherming, de 2023 KTM 890 ADVENTURE staat klaar om je naar onbekende plaatsen te brengen.

- PRIJS IS INCLUSIEF BTW
- Fabrieksgarantie
- Nieuwste model 
- Voorzien van alle software
- Nieuwprijs van €19500

Onderscheidende opties:
- Handvatverwarming 
- Techpack
- Rally pack
- Rider Aids
- MTC
- Bocht ABS
- Comfort zitje
- Cruise control
- Quickshifter + / -
- Voorzien van alle electronica / software. 

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat
  • Wij leveren al onze motoren met een gratis all-risk verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion