Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE R ABS - 2017

Garantie: Ja
14208 Km
ORANGE
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
ktm - 690-duke-r-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

KTM 690 DUKE R ABS

Bouwjaar: 2017
Garantie: 12 maanden

Opties & accessoires:

- Akrapovic uitlaat
- Valbeugels
- Handkappen
- Shorttail
- TFT Display
- ABS
- Hoog windscherm
- Brembo remmen
- WP Vering

* Uitlaat heeft schade en valbeugels + Handkappen (protectors)

www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion