Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE - 2014

Garantie: Ja
29834 Km
ZWART ORANJE
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014

Leuke, voor A2 geschikte, KTM 390 Duke

Volledige onderhoudshistorie aanwezig in luxe KTM map incl. alle boekjes

Diverse powerparts;
-zadel
-voorremresevoir deksel
-achteremresevoir deksel
-oliefilterhuis deksel
-Flyscreen

Laatste onderhoud;
-bij 23927 km kleine onderhouds beurt
-bij 24570 km nieuwe ketting en tandwielen
-bij 27031 km grote onderhouds beurt

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie.

Termaat Motoren

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion