Nieuwsbrief:

KTM  250 SX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Op zoek naar pure 2-takt sensatie met de nieuwste technologie? Dan is deze KTM 250 SX EFI jouw ideale wapen! Dankzij de elektronische brandstofinjectie (EFI) levert deze motor niet alleen brute kracht, maar ook een soepeler en preciezer vermogen dan ooit tevoren.



Deze KTM combineert het karakter van een echte 2-takt met moderne prestaties, betere starts, minder onderhoud én optimale afstelling onder alle omstandigheden.

De 250 SX EFI staat bekend om zijn agressieve karakter en nauwkeurige handling – een absolute favoriet voor wie houdt van snelheid, techniek en adrenaline.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Enduro/MX € 195*
Service beurt
Luchtfilter
Volle tank brandstof
Tenaamstelling en Vrijwaring

*Op enduro en Cross motoren wordt geen garantie verleend.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion