Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3309
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2 cilinder 4 takt V75 |
Boring x slag | 71|110 |
Cilinder inhoud | 1350 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 187|140|10.500 |
Max. koppel | 145|8250 |
Koppeling | PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting 525 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chrome-moly tubular space frame, powder-coated |
Vering voor | 48 mm WP Apex USD forks |
Vering achter | WP Apex monoshock |
Remmen voor | 2 x 320 mm Brembo Monoblock |
Remmen achter | Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 200/60 ZR17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 834 |
Drooggewicht | 200 |
Leverbare kleuren | Oranje,Zwart |
Beschrijving | De KTM 1390 Super Duke R voor 2024 en KTM 1390 Super Duke R Evo zijn zonder vooraankondiging het Naked-segment binnengedrongen en hebben de concurrentie één ding heel duidelijk gemaakt: er staat een nieuw beest bovenaan de voedselketen.
2024 wordt het jaar van 30 Years of Duke; de volledig nieuwe KTM 1390 Super Duke R en zijn geavanceerde stalgenoot, de KTM 1390 Super Duke R Evo, zijn geëvolueerd tot de meest angstaanjagende uitvoeringen tot nu toe.
De cijfers liegen er niet om: met een cilinderinhoud van 1350 cc, een vermogen van 190 pk bij 10.000 tpm en een koppel van 145 Nm bij 8000 tpm scheuren de modellen het asfalt aan stukken. Hun nieuwe, agressievere looks laten ook geen twijfel bestaan over hun felle karakter. Maar wat nog indrukwekkender is dan deze cijfers, is hoe effectief de DUKE de kracht van de motor op het asfalt overbrengt. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken