Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2020

Garantie: Ja
32510 Km
ORANJE
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Superduke R uit 2020 met 32.510km. Origineel Nederlandse Superduke. Wij leverde deze motor vanaf nieuw en deden ook het complete onderhoud. BTW-motorfiets.

Voorzien van extra's:
- Tech software pakket (Quick shifter up en down), Motorcycle Slip Regulation
- KTM My Ride
- Evotech korte kentekenplaat houder
- Zwart / Oranje gefreesde rem en koppeling hendel
- Bar end spiegels

Deze Superduke is helemaal compleet zoals nieuw met aflevermap, dubbele sleutels, boordgereedschap, onderhoud historie.

De meest extreme hyper-naked heeft een update gekregen. De nieuwe Super duke R is nu slanker, gemener en nog extremer dan ooit. Gemonteerd in een geheel nieuw chassis is de bijgewerkte versie van de 1301cc LC8 V-Twin. Die tilt THE BEAST naar een heel nieuw niveau. De legendarische status van de 1301 cc V-twin valt niet te ontkennen. Nu nog lichter en krachtiger dan voorheen, deze krachtpatser is gebouwd om alles aan te vallen, als je maar dapper genoeg bent...

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion