Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

KRÄMER  GP2-890R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Het beste van het GP2-Platform: met Speedbox Tuning

Deze speciaal opgebouwde GP2-890R is uit voorraad leverbaar bij NIWA Motoren!

Naast de standaard opties die bij de GP2-890R worden geleverd,  meer info in de volgende alinea, is deze specifieke 890R uitgerust met een speciale tuningkit van Speedbox GmbH. Deze kit bevat:
- Speedbox inlaat nokkenas (7PK extra t.o.v. het standaard model)
- Speedbox Inlaattrechter tbv de inlaat nokkenas
- Speedbox versnellingskit
- Speedbox racedynamo (Licht van gewicht en minder weerstand)
- Speedbox oliekoeler
- Titanium schroevenkit

Daarnaast is dit model uitgerust met een oranje frame en donkerblauw glasvezel/carbon kuipset.

De Krämer GP2 890 R begint met dezelfde raceklare componenten als de HKR (Voorgaand model) plus een verbeterde 130 pk KTM 890-motor, een superieur rem- en ophangingspakket.

Frame: Het chroom-molybdeen stalen frame dat de kern vormt van de Krämer GP2 890 R is verantwoordelijk voor het rijgedrag en de duurzaamheid van deze motorfietsen. Dit superieure materiaal presteert beter dan aluminium en is veel minder gevoelig voor scheuren of breken onder de druk van het racen. Het unieke traliewerkontwerp zorgt voor grote stijfheid, maar buigt toch waar dat nodig is, en geeft de rijder ongeëvenaarde feedback.

Staartgedeelte: Het staartgedeelte van de GP2 890 R is gemaakt van XPE-plastic en ondersteunt de rijder en biedt plaats aan 3,17 liter brandstof. Met deze multifunctionele aanpak wordt het gewicht verminderd en ontstaat een compacter pakket. Carrosserie: De glasvezelcarrosserie van de GP2 890 R is extreem licht van gewicht, met carbon/kevlar-versterking. En door de traditionele benzinetank te vervangen door de airbox, wordt het totale gewicht van de motorfiets verlaagd, wordt de gewichtsverdeling verbeterd en is het zwaartepunt optimaal voor het circuit.

De Krämer GP2-890RR voldoet aan het IDC (International Dutch Championship) regelement en is dus direct klaar voor het 2024 seizoen!
Kom langs voor meer informatie!

Engine: Four-Stroke, Twin-Cylinder, DOHC, 8-Valve, Liquid-Cooled
Displacement: 889 cm³
Bore x Stroke: 90.7 mm x 68.8 mm
Compression ratio: 13.5:1
Exhaust: Stainless Steel 2-1
Fuel System: DKK Dell’Orto (Throttle body 46 mm)
Ignition: Bosch Engine Manangement with Ride-by-Wire
E-Start: Standard
Mapping: Adjustable Engine Braking and Throttle Map
Transmission: 6-Speed
Clutch: PASC Slipper Clutch, Hydraulically Actuated
Frame Type: Chromium-Molybdenum Steel-Trellis Frame, Powder Coated
Power: 130hp
Seat Height: Adjustable
Curb Weight: 309 lbs / 140 kg
Fuel Capacity: 16 Liters (4.2 US Gallons)
Triple Clamps: CNC-machined, 26mm or 28mm Adjustable Offset Triple Clamps
Steering DamperStandard, Hyper Pro RCS
Final Drive: Chain, 520 AFAM 3D Racing
Front Suspension: Gabel/WP Apex Pro 7543, Closed-Cartridge, Fully Adjustable
Rear Suspension: WP Apex Pro 7746, Fully Adjustable, High and Low-Speed Compression, Remote Pre-Load Adjustment
Front Brakes: Dual 290mm Full-Floating Rotors, Brembo M50 Calipers
Rear Brakes: Single 230mm Rotor Full-Floating, Lightweight Brembo P2 Caliper
Front Wheel: Dymag UP7X 17x3.5, Forged Aluminum
Rear Wheel: Dymag UP7X 17x6, Forged Aluminum
Body: Fibreglass Fairing with Carbon/Kevlar Reinforcement (unpainted), XPE Fuel Tank/Seat
Handlebars: CNC Handlebar Clamps with Replaceable Tubes
Air Filter: Cleanable Racing Air Filter
Quickshifter: Standard, Up/Down
Frame Crash Pads: Standard
Fork Crash Pads: Standard
Brake Lever GuardStandard
Adjustable Rear Ride Height: Standard
Safety Wired: Standard


Opties en Accessoires:
Zie omschrijving




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 2013 - Yamaha Motor Nederland heeft voor bezitters van een Yamaha-motorfiets de Build Your Own competitie opgezet om zo andere motorrijders te laten zien wat hun interpretatie van het nieuwe Sport Heritage segment is. Yamaha laat de schitterende XV 950 aan de fantasie van de koper over en leent zich uitstekend voor aanpassing naar persoonlijke smaak. Niet alleen de nieuwe XV950 serie, maar ook de andere modellen uit het Sport Heritage segment kunnen volledig naar eigen smaak “aangekleed” worden. Denk hierbij aan de VMAX, de XJR1300 en terug van weggeweest, de Yamaha SR 400. Hiervoor heeft Yamaha een compleet assortiment aan originele accessoires ontwikkeld, waarmee deze en meerdere Yamaha-modellen naar eigen inzicht zijn te personalizeren.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

ADV 350
CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 R
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 300 R
CB 350 F
CB 400
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 HORNET
CB 500 X
CB 500
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 250
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CBX 550
CBX 750 F
CL 500
CM 400 T
CMX 1100 REBEL
CMX 250 REBEL
CMX 500
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125
CRF 250
CRF 300
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CTX 700
CX 500
DAX 125
DN 01
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING BAGGER DCT
GL 1800 GOLDWING
GL 500
INTEGRA
MONKEY Z 125
MONKEY Z 50
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NRX 1800 RUNE
NSF 100
NSR 250 R
NSR 50
NSS 125 FORZA
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 250
NX 500
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
PES 125
PES 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
SLR 650
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 125 DAX
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
TRIKE
VF 1000
VF 500
VF 700
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
WW 125
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 500 R
XL 600 V TRANSALP
XL 600
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XL 750 TRANSALP
XLV 750 R
XRV 750 AFRICA TWIN
ZIJSPAN
© 2000 - 2024 Motoroccasion