Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 10R - 2024

Garantie: Ja
374 Km
Groen
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Na het behalen van de zesde superbike wereldtitel op rij introduceert Kawasaki - in nauwe samenwerking met het Kawasaki Racing Team - een nieuw hoofdstuk in de legendarische Ninja familie. De Ninja ZX-10R en Ninja ZX-10RR. De ZX-10RR is stabieler en makkelijker te rijden door gerichte upgrades zoals de geïntegreerde winglets en nieuwe stroomlijn. Standaard uitgerust met lichtgewicht titanium Pankl motorcomponenten, hoogwaardige Showa vering, Brembo remsysteem, Up/Down Quick Shifter, 4.3’’ TFT display met smartphone connectviteit en Cruise Control om zo het summum te vormen van Superbike techniek.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Winterdeals - Occasion uitverkoop

De eerste sneeuw is gevallen op Nederlandse bodem. Voor NIWA Motoren hét moment om de winterdeals in de luiden!

Om ruimte te creëren zullen we de komende weken onze voorraad zeer scherp aanbieden.
Er worden weer veel nieuwe modellen verwacht voor 2025 en daar profiteert u van bij aanschaf van uw occasion of nieuwe motorfiets!
Profiteer van kortingen oplopend tot wel €1250,- op occasions en tot €3000,- op nieuwe modellen.

Onze occasions zijn allemaal door inruil verkregen en met zorg geselecteerd.
Sta niet voor verrassingen deze winter en koop bij een erkend dealerbedrijf!

Geen plek voor een motor deze winter, of liever tenaamstelling in 2025?
Vandaag kopen en ophalen/betalen in het voorjaar behoort tot de mogelijkheden! 

Voor meer informatie:
0228-564000
Verkoop@niwa.nl

 

Bekijk hier onze deelnemende actiemotoren! 
https://www.niwa.nl/motoren/acties
 



NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion