Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ZWART
Vermogen:
82 kW
Teller:
1.187 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024
EU verantwoordelijke: Kawasaki Motors Netherlands N.V. 2130 AM HOOFDDORP 023

De Kawasaki Z900 RS uit 2024 combineert het iconische retro-design met moderne techniek en is uitgerust met slimme accessoires voor extra stijl, bescherming en comfort.

Extra’s & accessoires:

Valbescherming – beschermt je motorblok bij een valpartij

Tankpads – voorkomen krasvorming en bieden extra grip met je knieën

Bar-end spiegels – strakke, minimalistische look en verbeterd achteruitzicht

Technische specificaties:

Motorblok: 948 cc in-lijn viercilinder, vloeistofgekoeld, DOHC met 16 kleppen

Vermogen: ca. 110 pk (82 kW) bij 8.500 tpm

Koppel: ca. 98,5 Nm bij 6.500 tpm

Versnellingen: 6-trapsbak met kettingaandrijving

Frame: Tubular trellis frame – licht, sterk en wendbaar

Ophanging:

Voor: 41 mm upside-down telescopische vork, instelbaar

Achter: Horizontale back-link monoshock, instelbaar

Remmen:

Voor: Dubbele 300 mm schijf met 4-zuiger remklauwen, ABS

Achter: Enkele 250 mm schijf, ABS

Elektronica:

Dual-channel ABS + traction control (KTRC)

Afmetingen & gewicht:

Zithoogte: ca. 835 mm

Tankinhoud: 17 liter

Rijklaar gewicht: 215 kg

Wielbasis: 1.470 mm

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Wij maken het financieren van jouw nieuwe motor eenvoudig in samenwerking met diverse financieringspartners. Zo kunnen wij voor iedereen een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Centrum West
Smederijstraat 2
Naaldwijk
Plan de route
0174-440771
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion