Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 - 1978

Garantie: Ja
83432 Km
Groen
kawasaki - z650
    OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
    Kawasaki Z 650 in bijna nieuwstaat met diverse technische aanspassingen;

    o.a. Marving 4 in 1 racing, K&N luchtfilters, Dynojet-kit, Dyna-S onsteking, Dyna bobines.


    Het betreft hier een voorbeeld & reclame motor om een inkijk te geven in de aanpassingen en restauratie werkzaamheden die wij zoal uitvoeren, daarom is deze motor op dit moment helaas niet te koop!
     


    • Schepers motoren design is een all-round motorzaak en sinds 2002 een begrip in een van de mooiste motor-tourgebieden van Nederland; Limburg.

      Bij ons vindt je: een moderne werkplaats waar wij met onze 30 jaar ervaring hoofdzakelijk de Japanse motoren de beste verzorging bieden & diverse speciaal geselecteerde betrouwbare occasions, natuurlijk afgeleverd met garantie.

      Gespecialiseerd in restauratie en customizing, van kleine veranderingen tot totaal ombouw. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw motor te bespreken. Onze creaties zien er overigens niet alleen super uit, wij garanderen ook 100% rijplezier!





    Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
    Schepers Motoren Design

    E-mail de aanbieder

    Ook van deze verkoper:
    Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
    © 2000 - 2025 Motoroccasion