Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 ABS - 2020

14963 Km
Metallic Spark Black
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In prachtstaat verkerende Kawasaki Z650 ABS in de prachtige kleur Metallic Spark Black. De Kawasaki staat momenteel op 35kw voor de A2 rijder maar kan tegen een kleine meerprijs ook op vol vermogen geleverd worden.

De Kawasaki is voorzien van:
  • ABS systeem
  • Smoke Ruitje
  • Kleine LED knipperlichten achter
  • Kleine LED knipperlichten voor
  • Korte kentekenplaathouder
  • Wheelstriping
  • TFT display
  • ECO modus
  • Gear indicator
  • Smartphone connectiviteit
  • Radiator cover
  • Duoseat
  • Kawasaki Certificaat
  • 2 sleutels + codekaartje
  • Complete Kawasaki map met alle boekjes en volledige onderhoudshistorie aanwezig
De Z650 kan terecht voortborduren op zijn immense populariteit als beste allround pakket in zijn segment. Naast een aangescherpt design heeft de Z650 meer koppel, een prachtig
TFT-display met Smartphone connectiviteit en LED verlichting. De Z650 is de meest complete motor in zijn klasse.

De Kawasaki wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Garantie is mogelijk tegen een meerprijs van €100,- per maand met een max van 12 maanden. 

De Z650 komt uit 2020 en heeft 14.963 km gereden. De motor verkeert in zeer goede staat! Eventueel is de motor ook op vol vermogen leverbaar tegen een meerprijs van €250,-.

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Kawasaki z 1000 sx abs z 900 e z 800 e z 750 z 650 zx 10 r zx 6 r se z 400 300 250 125 er 6 n
Opties en Accessoires:
ABS systeem
Smoke Ruitje
Kleine LED knipperlichten achter
Kleine LED knipperlichten voor
Korte kentekenplaathouder
Wheelstriping
TFT display
ECO modus
Gear indicator
Smartphone connectiviteit
Radiator cover
Duoseat
Kawasaki Certificaat
2 sleutels + codekaartje
Complete Kawasaki map met alle boekjes en volledige onderhoudshistorie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion