Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
Zwart
Vermogen:
81 kW
Teller:
49.391 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z750 met speciaal op maat gemaakte LASER uitlaat systeem. (Heerlijk sound) maarniet te hard. Met E keur.

Bouwjaar 2004 en slechts 49 duizend op de teller.

Opties:
  • Laser dempers
  • Breed stuur
  • Led knipperlichtend
  • Led achterlicht
  • Injectie EFI
  • Duozit passagiers zadel
  • in goede staat van onderhoud
  • Opstapklaar kan direct mee

Optioneel voor 450 euro met 6 maanden garantie. 

Prijs zo mee €2999.- inclusief 1 maand gratis verzekering.
Inruil bespreekbaar.

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion