Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 7 HYBRID - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
METALLIC BRIGHT
kawasaki - z-7-hybrid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De Kawasaki Z7 Hybrid: De Toekomst van Motorrijden

Gefluister werd gesprekken, gesprekken escaleerden tot geruchten, en geruchten zijn nu verhard tot de waarheid: Kawasaki heeft zijn revolutionaire wonder onthuld op de EICMA – de Kawasaki Z7 Hybrid. Na de Ninja 7 Hybrid en de Ninja E1 en de Z-E1 was de Z7 Hybrid een verwachte opvolger, maar Kawasaki liet niet veel blijken.

De anticipatie was tastbaar onder zowel enthousiastelingen als sceptici, elke groep wachtend om te zien of Kawasaki inderdaad de grenzen van motorrijden kon bijstellen. En ze hebben niet teleurgesteld. De Kawasaki Z7 Hybrid is niet zomaar een nieuwe motor; het is een gedurfde verklaring, een sprong naar de toekomst, en het is hier nu.

KAWASAKI Z7 HYBRID - DE HARTSLAG VAN DE TOEKOMST

Wat de Kawasaki Z7 Hybrid onderscheidt, is niet alleen de hybride status maar ook de pure schittering van zijn engineering. Deze motorfiets is een toonbeeld van Kawasaki’s innovatieve geest, waarbij de opwindende prestaties van een traditionele verbrandingsmotor samensmelten met de stille efficiëntie van elektrische kracht.

In het hart zit een 451cc watergekoelde, viertakt twin motor, met een krachtige 43,5 kW, naadloos geïntegreerd met een 9 kW elektromotor. Deze dubbele motor synergie opent nieuwe horizonten voor de rijder, met drie onderscheidende rijervaringen:

Pure EV-modus: Glijd door de straten in volledige stilte, met een elektrisch bereik dat perfect is voor stedelijke exploraties of cruisen door emissievrije zones.
Eco-Hybride Modus: Ervaar de harmonie van dubbele kracht, waarbij de elektromotor samenwerkt met de verbrandingsmotor voor een rit die net zo verantwoordelijk als responsief is, aangevuld met een zesversnellingen automatische transmissie of handmatige schakelaars binnen handbereik.
Sportmodus: Ontketen het beest binnenin met de "E-Boost" functie, door te tappen in de gecombineerde kracht van elektrische koppel en benzinevermogen voor vijf seconden van adrenaline-pompende prestaties die concurrenten in de achteruitkijkspiegel achterlaten.
TECHNISCHE SYMFONIE

Voorbij de motor is de Kawasaki Z7 Hybrid een symfonie van geavanceerde technologie. Het trellisframe, gedeeld met de iconische Ninja, zorgt voor behendigheid en sterkte, terwijl de Sugomi-stijl carrosserie de ruwe kracht en futuristische ethos van de motor weerspiegelt. De swingarm, zorgvuldig ontworpen voor evenwicht en precisie, zorgt ervoor dat de Kawasaki Z7 Hybrid bochten snijdt met de gratie van een balletdanser en de precisie van een chirurg.

Van zijn agressieve houding tot zijn verfijnde aerodynamica, het is duidelijk dat Kawasaki de handschoen heeft neergegooid. Het geavanceerde hybride systeem gaat niet alleen over veelzijdigheid; het is een directe uitdaging aan het conventionele, dat een glimp biedt in een wereld waarin milieuvriendelijke technologie en high-octane thrills naast elkaar bestaan.

DETAILS VAN DE Z7 HYBRID

De kleinere functies zijn ook een bewijs van Kawasaki's aandacht voor detail:

Het full-color TFT-display, een baken van connectiviteit in dit slimme tijdperk, houdt de rijder in harmonie met de machine, en biedt ook smartphone-koppeling via Kawasaki's Rideology-app.
De "Walk Mode" is innovatie op zijn best, waardoor manoeuvreren en parkeren kinderspel wordt - een subtiele knipoog naar de alledaagse praktische bruikbaarheid die rijders verlangen.
De stationaire stopfunctie, die de motor uitschakelt wanneer de fiets niet in beweging is, bespaart niet alleen brandstof maar spreekt ook tot de bewuste rijder die duurzaamheid waardeert.
De automatische versnellingspositievinder (ALPF) selecteert de eerste versnelling bij stilstand, wat het rijden in de stad soepeler en intuïtiever maakt.
De Kawasaki Z7 Hybrid is hier om de toekomst van motorrijden opnieuw te definiëren. Stap in, start op, en ervaar de toekomst vandaag.

Met 48 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam. Met 4 + 4 jaar garantie. Blijf jij jouw Kawasaki keurig onderhouden bij een Kawasaki dealer en volgens de onderhoudsinterval, dan krijg je nu geen 24, maar 48 maanden garantie. Hier bovenop krijg je ook 4 jaar extra Kawasaki Road Assistance, dus 8 jaar in totaal.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion