Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S CAFE - 2018

Garantie: Ja
10097 Km
BLIZZARD WHITE/
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
kawasaki - vulcan-s-cafe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

In nieuwstaat verkerende Kawasaki Vulcan S Café te koop, voorzien van een lederen tassenset en een sissybar. Deze motor is door Motor Venray nieuw verkocht en komt van de eerste eigenaar. De motor is uit 2018 en heeft slechts 10.097 km op de teller.

De Vulcan S Café heeft een unieke uitstraling en biedt zowel stijl als performance. De tassenset en sissybar maken hem bovendien praktisch voor langere ritten of dagelijks gebruik.

Kom langs bij Motor Venray en bekijk deze bijna nieuwe motor van dichtbij!





De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion