|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt 50° v-twin |
Boring x slag | 102|95 |
Cilinder inhoud | 1700 |
Comp. verhouding | 9,5 : 1 |
Kleppen | SOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstof injectie ř 36 mm x 2 |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 73|54|5000 |
Max. koppel | 136|2750 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Dubbel wiegframe, hoogwaardig staal |
Vering voor | 43 mm telescopische vork |
Vering achter | Swingarm met twin shocks met viervoudige uitgaande demping |
Remmen voor | Dubbele 300 mm remschijven met dubbele zuiger-remklauwen |
Remmen achter | 320 mm schijf met dubbele zuiger-remklauw |
Voorband | 130/90-16M/C (71H) |
Achterband | 170/70B16M/C (75H) |
Wielbasis | 1665 |
Lengte | 2500 |
Breedte | 1025 |
Hoogte | 1465 |
Zithoogte | 730 |
Drooggewicht | 378 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Metallic Diablo Black, Candy Diamond red |
Beschrijving | Wat de meeste mensen luxereizen noemen, is eigenlijk niet meer dan jezelf afsluiten van de omgeving.
Als de sensatie van het rijden voor jou net zo belangrijk is als het bereiken van je bestemming, is de VN1700 Classic Tourer de motor voor jou. Door de rijkwaliteiten, het grotere motorblok en nog meer comfort voor de passagier komt met de Classic Tourer het lange afstands-Walhalla binnen handbereik. |