Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE GRAND TOURER - 2021

Garantie: Ja
14655 Km
Groen
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In perfecte staat en full option. Deze is verlaagd maar kan uiteraard weer op gewone hoogte.

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
  • Vrijdag 23 en zaterdag 24 mei zijn we helaas gesloten. U kunt ons bereiken op 06 54241945





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joop Hoekstra Motoren
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion