Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 GRAND TOURER - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
Zwart
Vermogen:
88 kW
Teller:
18.140 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki Versys 1000 ABS Grand Tourer GT 

Belangrijkste kenmerken
- Bouwjaar: 2016
- Kilometerstand: 18140 km
- Aantal cilinders: 4
- Motor: 4-takt
- Dealer onderhouden, laatste onderhoud van 16860 km op18-10-2024
- Bij aflevering wordt een nieuwe voorband gemonteerd.
- Eerste eigenaar

Opties en accessoires:
- Monokey Zijkofferset (optioneel bij te kopen)
- Monokey Topkoffer  (optioneel bij te kopen)
- Ruggesteun Topkoffer  (optioneel bij te kopen)
- Led verstralers
- Valblokken
- Handkappen
- Hoge windscherm (optioneel bij te kopen)
- Tankpad
- Middenbok
- Rijmodus
- Akrapovic (optioneel bij te kopen)
- Tot 12 maanden garantie mogelijk*

Deze Kawasaki Versys 1000 is zowel geschikt voor beginnende als ervaren motorrijders die op zoek zijn naar een perfecte balans tussen prestaties en comfort. Of je nu snel door de bochten wilt of relaxed wilt cruisen, deze motor kan het allemaal! Deze Kawasaki versys GT is altijd met droog weer gereden en heeft geen regen gezien.
================
AE Motorbikes – Betrouwbare Motoren
Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.

  • Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
  • Garantie op al onze motoren
  • Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
  • Tevreden klanten zijn onze prioriteit
  • Jonge en nette occasions
  • Financiering is mogelijk
  • Inruil mogelijk
  • RDW erkend

Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk, ook ’s avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon: 0684871313
E-mail: info@aemotorbikes.nl
Instagram: aemotorbikes

Bekijk ook onze andere advertenties voor meer motoren in topstaat!

  • Inhoud wordt geladen...

Opties en Accessoires:
ABS, Kofferset, Navigatie, Sportuitlaat, Topkoffer, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
AE Motorbikes
Gein 31
Zwolle
Plan de route
0684871313
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion