Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA H2 SX SE - 2018

Garantie: Ja
20379 Km
Zwart/groen
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Ninja 1000 H2 SX SE

Bouwjaar 2018

km stand 20379

Zeer nette goed onder houden motor  ,alle boekjes en sleutels aanwezig

deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

3 maanden garantie 

Inruil is mogelijk 

TECHNOLOGIE
ERGO-FIT

Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.


KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) is een antiblokkeersysteem dat speciaal voor gebruik op supersportmotoren is ontwikkeld.
 


ABS

ABS (Anti-lock Brake System, oftewel AntiBlokkeerSysteem) zorgt voor veilig en stabiel remmen door het voorkomen van blokkerende wielen.
 


CORNERING LIGHTS

Bochtverlichting geeft aanvullende verlichting bij het nemen van bochten, waardoor een breder verlichtingsveld ontstaat in de bocht.

SUPERCHARGED MOTOR

In huis door Kawasaki Motors ontwikkelt in samenwerking met de KHI-divisies Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company en Corporate Technology Division. Dit laat op indrukwekkende wijze zien wat Kawasaki Heavy Industries allemaal aan knowhow en technologie in huis heeft.


ELEKTRONISCHE GEREGELDE GASKLEPPEN

Elektronische geregelde gaskleppen stellen de ECU in staat om de ideale hoeveelheid brandstof en lucht aan de motor te leveren.


IMU

Het gebruik van de compacte IMU van Bosch voegt extra nauwkeurigheid toe aan de toch al zeer geavanceerde S-KTRC, KLCM en KIBS.


KCMF

KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) helpt je de ideale lijn in een bocht te houden


ASSIST & SLIPPER CLUTCH

De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
 


KEBC

KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) allows riders to select their preferred amount of engine braking.


KTRC (3-MODE)

Het 3-mode KTRC (Kawasaki TRaction Control System) is Kawasaki’s meest geavanceerde tractiecontrolesysteem. Je hebt keuze uit meerdere standen, voor zowel een sportieve als een toeristische rijstijl.
 


POWER MODES

Verschillende Power Modes bieden de mogelijkheid om zelf de vermogensafgifte aan te passen aan de omstandigheden.
 


ELECTRONIC CRUISE CONTROL

Elektronische cruise control geeft de mogelijkheid om met een simpele druk op een knop een gewenste snelheid vast te houden.
 


ECONOMICAL RIDING INDICATOR

De Economical Riding Indicator laat je met een melding op het dashboard weten wanneer je zuinig rijdt

  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Vlucht" betekent: Bij het afstellen van het zijspan aan de motorfiets wordt de motorfiets enigszins in schuine positie, dus niet zuiver verticaal gebracht ten aanzien van het zijspan. In veel gevallen bedraagt de vlucht twee graden ofwel vijf tot tien millimeter. De vlucht voorkomt dat een zijspancombinatie zwaar te manoeuvreren is. Zonder vlucht is het niet mogelijk op een vlakke rechte weg met losse handen te rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion