Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 650 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC MATTE CARBON GRAY / FLAT EBONY
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In de afgelopen 40 jaar heeft Kawasaki het hart van menig motorliefhebber weten te verover met de toonaangevende Ninja-serie. Hét toonbeeld van lef, technologische voorsprong en vooral liefde voor sportmotoren. Geen enkele andere modelbenaming heeft wereldwijd zo’n sterke naamsbekendheid als de Kawasaki Ninja modellen. Ter viering van het 40-jarig bestaan introduceren we de Ninja 650 40th Anniversary edition, gehuld in de iconische kleuren GPZ900R.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion