Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1100 SX - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GY1
Vermogen:
100 kW
Teller:
10.902 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
kawasaki - ninja-1100-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 19 liter
Vrije hefhoogte: 84 cm
Referentienummer: 15440
Fabrikant: KAWASAKI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: KAWASAKI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com

Kawasaki Ninja 1000SX – 2025

Slechts 10.902 km op de teller


* Originele kilometerstand
* 1.043cc viercilinder met kracht en souplesse

* Volledige touring-uitrusting met comfortabele zit

* Moderne elektronica: rijmodi, tractiecontrole en quickshifter

* TFT-display, cruise control en LED-verlichting

* Sportief én comfortabel – ideaal voor zowel toerritten als sportief rijden


Demo-deal: afkomstig uit onze demovoorraad, waardoor je profiteert van een zeer scherpe prijs. Bijna nieuw rijden met flink voordeel!


De Ninja 1000SX is dé sportieve toermotor van Kawasaki. Comfortabel voor lange reizen, maar met de prestaties en looks van een echte sportmachine. Een veelzijdige alleskunner die elke rit bijzonder maakt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Friese Motorexperts
Jan Flamelingstrjitte 1
Menaam
Plan de route
0518-419650
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion