Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KXF 450 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Wit / Groen
Vermogen:
42 kW
Teller:
20 Uur
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
kawasaki - kxf-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HGS uitlaatsysteem. Vering afgesteld op 85kg.

Zuiger en distributieketting 22 uur oud, factuur van revisie aanwezig. 

In zeer goede staat!
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     

  • September Actie!

    Bij aankoop van een occasion

    - Gratis afleverbeurt.

    - 12 maanden garantie.

    - Eerste onderhoudsbeurt gratis.


Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, Facturen aanwezig, Onderhoudsboekje




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoLeo B.V.
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
045-2031039
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion