Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 F ABS - 2009

Garantie: Ja
26970 Km
Grijs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Welkom bij Motorplanet Almere
    Deze motorfiets word je aangeboden door BOVAG Dealerbedrijf Motorplanet Almere, de Kawasaki dealer van Flevoland met meer dan 700m2 motorplezier! Naast nieuwe Kawasaki motoren hebben wij in onze showroom ook altijd een ruime selectie occasions met BOVAG garantie op voorraad. Daarnaast beschikken wij over een eigen werkplaats en een zeer uitgebreide kledingshop.

    Motorplanet Almere is jouw Kawasaki dealer en Honda specialist voor de regio Emmeloord, Lelystad, Dronten, Almere, Hilversum, Laren, Blaricum. Nieuwsgierig geworden? Loop dan gerust eens bij ons binnen, je bent van harte welkom!

    Geïnteresseerd in deze motor?
    Bel voor meer informatie met 036-534 6886 of chat direct met ons via Whatsapp op 06-1420 2009
    Inruil van je huidige motor, auto of boot is mogelijk en wij helpen je graag bij het vinden van een passende financiering. 

    Motorplanet Almere
    Markerkant 15-18
    1314 AX Almere
    Tel: 036 – 534 68 86
    Whatsapp: 06-14202009
    E-mail: info@motorplanetalmere.nl
    www.motorplanetalmere.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag: 09.00 – 18.00
    Woensdag: 09.00 – 18.00
    Donderdag: 09.00 – 18.00
    Vrijdag: 09.00 – 18.00
    Zaterdag 09.00-17.00
    Zondag & Maandag: Gesloten

    Kijk voor ons complete aanbod op WWW.MOTORPLANET.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplanet Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion