Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SPORT CHIEF - 2023

Garantie: Ja
4695 Km
.
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 15 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10092
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 162
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Nieuwprijs is 26.990,00 Euro, voordeel 3.000 Euro!
Kleur: Ruby Smoke

Wat zijn de verschillen met de Chief en de Chief Bobber?
- Langere Fox Piggybag achterschokbrekers
- 43 mm KYB upsidedown voorvork
- Dubbele Brembo 4-zuiger remklauwen
- Solo Gunfighter zadel
- Verhoogde hellingshoek van 29,5 graden
- Mid-controls
- 19 inch voorwiel
- 6,6 inch risers


VOLGESTOUWD MET PREMIUM COMPONENTEN
Sport Chief is de ultieme performance cruiser in de Indian Motorcycle line-up dankzij bewezen merkcomponenten: langere Fox® piggyback achterschokdempers, 43 mm KYB® Upside down voorvork en dubbele Brembo® 4 zuiger remklauwen met semi-zwevende 320 mm rotors. Instant vertrouwen gecombineerd met een stijl die die hoofden direct zal doen draaien.

Luchtgekoelde V-Twin Thunderstroke 116
Cilinderinhoud: 1890 cc
Boring x Slag: 103.2mm x 113mm
Compressieverhouding: 11:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem
Gesloten circuit brandstofinjectie/54 mm boring

Maximaal koppel RPM: 3200 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM): 162 Nm

Standaarduitrusting:
ABS, 3 rijmodi, sleutelloos startsysteem, USB oplaadpunt, 12v oplaadpunt, achtercilinder de-activatie, LED koplamp, LED achterlicht / remlicht / knipperlichten

Infotainment: 4 inch touchscreen powered by RIDE COMMAND. Touchscreen display Bluetooth-status voor telefoon en headset; voertuigstatus ; voertuiginformatie ; actuele ritgegevens.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion