Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
.
Vermogen:
69 kW
Teller:
411 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aandrijving
Tankinhoud: 13 liter

Garantie
Garantie: Garantie

Identificatie
Referentienummer: 10037

Productveiligheid
Fabrikant: Indian Motorcycle _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: Indian Motorcycle _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com

Overige informatie
Geschikt voor rijbewijs: A2
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 97
Garantie: Ja
Status: Gebruikt

Matzwart met rode accenten: FTR 1200 Z Black

Demo motorfiets

1e : 06/2025

Kan ook geschikt gemaakt worden voor A2 rijbewijs


OP STRAATGEBRUIK AFGESTEMDE TOPPRESTATIES
De geraffineerde vloeistofgekoelde V-twin met een inhoud van 1203 cc levert een vermogen van 123 pk en een koppel van 120 Nm.


EEN WENDBARE EN SPORTIEVE HANDLING
De 17 inch wielen staan garant voor een vertrouwenwekkend en nauwkeurig rijgedrag. De benzinetank is strategisch onder het zadel geplaatst. Dit resulteert in een lager zwaartepunt, een betere gewichtsverdeling en een ongeëvenaarde stabiliteit in bochten.

Motortype: Vloeistofgekoelde V-Twin, 1203 cc
Maximaal koppel RPM: 6000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM): 120 Nm

Features
Kleur/graphics Black Smoke
Fabrieksgarantie 2 jaar

Standaarduitrusting
ABS
Cruise Control


4 inch instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, waarschuwingslampje brandstofniveau, waarschuwingslampje oververhitting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bike-Barn bv
Zuiderinslag 8-G
Hoevelaken
Plan de route
085 401 77 94
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion