Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF VINTAGE - 2015

Garantie: Ja
21414 Km
Groen
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
indian - chief-vintage
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Indian Motorcycle Chief Vintage!

Deze motorfiets heeft een maximum vermogen van 62 kW (84 PK) en een cilinderinhoud van 1811 cc.

- Prachtige klassieke kleurstelling
- Slechts 21.414 KM op de teller
- Compleet met passagierszit, zadeltassen en windscherm
- Floorboards voor en achter
- Jekill & Hyde Elektronisch regelbaar uitlaatsysteem
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion