Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 250 - 2024

€ 10.250,- € 11.129,-
Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
husqvarna - tc-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De toevoeging van de nieuwste technische innovaties zorgen ervoor dat de TC 250 op de bovenste trede blijft in de competitieve 250cc 2-takt motorcrossklasse. Nu met E-Start en elektronische brandstofinjectie, wordt starten vereenvoudigd terwijl de prestaties op het circuit ongeëvenaard blijven dankzij het zeer geavanceerde EFI-systeem dat altijd de perfecte lucht/brandstofverhouding levert voor een onmiddellijk, regelbaar vermogen. De TC 250 is vakkundig geassembleerd met standaard hoogwaardige componenten en profiteert van een uitzonderlijke bouwkwaliteit, die zowel prestaties als betrouwbaarheid garandeert. Bovendien zorgen nieuwe graphics, geïnspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk, voor een opvallende nieuwe look, die wordt toegepast op de geheel nieuwe carrosserie die geavanceerde ergonomie biedt.

 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion