Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 250 HERITAGE - 2023

Garantie: Nee
59 Uur
WIT
husqvarna - tc-250-heritage
husqvarna - tc-250-heritage
husqvarna - tc-250-heritage
husqvarna - tc-250-heritage
husqvarna - tc-250-heritage
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Husqvarna TC 250 Heritage van het bouwjaar 2023.

Motor heeft 59.0 uur gelopen. Slijtage delen in goede staat.

Voor meer informatie of vragen, graag even bellen/mailen
  • KTM, HUSQVARNA, GASGAS, HONDA, YAMAHA, KAWASAKI, SUZUKI

    Voor meer info en vragen neem contact op via: 0342461338

    Openingstijden:

    maandag     09:00–12:30, 13:00–18:00
    dinsdag       09:00–12:30, 13:00–18:00
    woensdag   09:00–13:00
    donderdag  09:00–12:30, 13:00–18:00, 19:00–21:00
    vrijdag         09:00–12:30, 13:00–18:00
    zaterdag     08:30–13:00
    zondag       Gesloten

  • Ons team bestaat uit enthousiaste specialisten, die jouw passie delen en je met raad en daad kunnen ondersteunen.

    Met de jarenlange ervaring kunnen zij je alles vertellen over de motoren, het onderhoud, kleding en andere motorzaken, zeker op het gebied van motorcross en enduro. Onze service gaat net iets verder, onze specialisten lopen net iets harder en doen er alles aan om uw bezoek aan Brouwer Motors zo goed mogelijk te laten verlopen.

    Maak hiernaast alvast kennis met ons team van specialisten! Kom snel langs in Zwartebroek, de koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Brouwer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion