Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 125 - 2025

Prijs:
€ 9.649,- € 10.649,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
WIT
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De TC 125 krijgt meerdere technische upgrades voor 2025 om zijn positie aan kop van de zeer competitieve 125 cc-klasse te behouden. De vernieuwde carrosserie en ergonomie bieden rijders meer bewegingsvrijheid op de motorfiets, terwijl het lichtere chroom-molybdeenframe, de vernieuwde WP-vering en de herziene achterschokdemper zorgen voor meer comfort en bochtenwerk. Lichte en sterke wielen, die zijn geassembleerd met D.I.D.-velgen, zijn voorzien van Dunlop MX34-banden die zijn getest in de racerij voor stabiliteit en betere tractie. Premium ProTaper-stuur biedt een vertrouwenwekkend stuurgevoel. Voor 2025 is de TC 125 compleet gemaakt met verbluffende witte en blauwe graphics die zijn aangebracht met behulp van in-mold technologie voor een duurzame afwerking.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Brouwer Motors
Wielweg 14
Zwartebroek
Plan de route
0342-461338
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion