Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3705
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, parallel twin |
Boring x slag | 65|88 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | DKK Dellorto (Throttle body 46mm) |
Ontsteking | |
Vermogen | 104|77| |
Max. koppel | |
Koppeling | Cable operated PASC slipper clutch |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | 520 X-Ring |
Starter | |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 300 MM 2x radially mounted 4 piston caliper |
Remmen achter | 240 MM Zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw |
Voorband | 3.50 x 17 |
Achterband | 5.50 x 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 1475 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken