Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SVARTPILEN 401 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
ZWART
Vermogen:
32 kW
Teller:
8.186 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Voorzien van koplampbeschermer, Leovince uitlaat en bar-end mirror

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Al onze occasions gaan de weg op inclusief een afleveringsbeurt, controle op slijtagepunten en BOVAG garantie.
Al meer dan dertig jaar is Moto Rotterdam het juiste adres voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Zowel voor aankoop als voor onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn te vinden aan de Strickledeweg 110 in Rotterdam.

Officieel dealer van Ducati, Honda, Kawasaki en Royal Enfield.

Voor meer motoren zie onze website www.motorotterdam.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Moto Rotterdam
Strickledeweg 112
Rotterdam
Plan de route
010-4625556
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion