Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SVARTPILEN 401 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
husqvarna - svartpilen-401
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Svartpilen 401 is ongetwijfeld de ultieme machine voor het rijden in grootstedelijke buitenwijken. Licht, comfortabel om te rijden en echt onderscheidend qua design - het model van de nieuwste generatie zorgt voor een frisse twist aan de verkenning van de stad op twee wielen. Een krachtige nieuwe motor levert niet alleen koppel wanneer dat nodig is, maar is ook lichter en compacter, wat bijdraagt aan het wendbare gevoel van deze blikvanger voor in de stad. De verstelbare WP-vering zorgt voor de soepelste ritten over de ruigste wegen, terwijl de op Zweden geïnspireerde graphics een subtiele mix van donkere tinten hebben voor een indrukwekkende aanwezigheid.


Technische hoogtepunten:
  • Nieuw frame en swingarm die de nieuwe motor met off-center achtervering accommoderen

  • Nieuw 5” bonded glass TFT-display met connectiviteitsfunctie
  • Open cartridge voorvork 
  • Een premium lakafwerking met overcoated decals
  • Lage zithoogte van 820 mm
  • Hoekgevoelige ABS 
  • Easy Shift (quickshifter) standaard
  • LED-koplamp met positioneringslichtring 
  • Gespaakte 17” wielen met premium Pirelli Scorpion Rally STR banden 

 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion